CASE STUDY A DATA

Screenshoty, které vidíte níže jsou screenshoty z analytiky našich klientů (stávajících, minulých a nebo klientů, pro které naši specialisti zajišťovali specifické služby). Můžete se tak podívat na některé z našich úspěchů a obecně výsledky. Věříme, že naše práce je kvalitní a tak Vám rádi poskytneme data, která tato tvrzení podloží.

Umíme pracovat jak s velkými budgety a doručovat enormní výsledky, jako 6,5 milionu Kč v úseku dvou měsíců pomocí PPC kampaní s řádově statisícovým reklamním rozpočtem, tak i aktivity, které mají rozpočet pouze v řádech jednotek tisíců. Ať už doručit statisíce zobrazení reklam na YouTube, nebo vedení návštěvnosti, tak i výkonnostní kampaně.

PŘÍKLADY NĚKTERÝCH SPOLUPRACÍ

Pro klienty zastřešujeme všechny možné druhy spoluprací s cílem pomoct jejich businessu růst. Věříme, že se nám to úspěšně daří. Díky hlubokým znalostem umíme následující.

AUTOMATIZACE A SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Příkladem takové spolupráce je nastavení automatizace v rámci Facebooku, kde zastřešujeme generování leadů pro obsazení obchodních pozic. Na Facebooku vytvoříme reklamu, která má za účel získat zájem uživatel z příslušné skupiny uživatel, které chceme oslovit. Díky nastavené automatizaci umíme vytvořit následné zaslání zprávy na základě projeveného zájmu a interakci s reklamou uživatelem. Ten je následně přejde ze zaslané zprávy na dotazník na jehož základě je od něj vyžadován počet odpovědí díky kterým můžeme uživatele segmentovat a kontaktní údaje. Díky tomu jsem schopni poskytnout našim zákazníkům leady za velmi hezké peníze.

PPC REKLAMA A BUDGET

Jednou z velmi výkonných cest, jak dovést na vaši webovou stránku návštěvníky je PPC reklama. Ať už ve formátu textové, bannerové nebo i video reklamy. Díky stylu nastavení reklam umíme doručit velmi hezké počty návštěv na váš web. Zajistit budování povědomí o značce a vytvořit velmi hezký konverzní poměr. Při zajištění reklam pro jednoho z klientů s reklamním budgetem 1.500.000 Kč jsem generovali vůči návrhům konkurence o 8.700.000 impresí a o 26.100 návštěv více. Finální čísla jsou 20.100.000 impresí a 377.100 návštěv. Použili jsme při generování vyššího výsledku zhruba 30% budgetu a to 450.000 do bannerové reklamy na místo alokace do reklamy ve vyhledávání a video reklamy. Ve výsledku bylo alokováno 30% budgetu do bannerové reklamy v rámci Google a partnerských webů, 50% budgetu bylo alokováno do video reklamy na YouTube a 20% budgetu jsem alokovali do textové reklamy v rámci výsledků vyhledávání na Google.

DALŠÍ DATA

Přínosné novinky a informace ze světa marketingu, podnikání a businessu

Follow us

KONTAKT

Intenz je marketingová agentura a projekt specializující se na vývoj a tvorbu webových stránek a e-shopů, která klade důraz na dosahování obchodních úspěchů svých klientů. Věříme, že skvělé weby mají potenciál generovat vám finanční zisky a přinášet přidanou hodnotu.

🚀Vytvořeno skupinou nezávislých marketingových a webových specialistů🚀
❤️